Rabu, 12 April 2017

Birthday Treats lagi....

Assalamualaikum....

Cite dah agak basi...rakan rakan meraikan belated besday jumaat yang lepas...

Dalam mengaku tak ramai kawan tu..ada jugak yang sudi meraikan besday aku...i'm so grateful.

Sebenarnya aku ada 2 group of bff's.. satu group ni terdiri dari kenkawan yang tiada kena mengena
dengan ofis...dan satu group lagi adalah dari kenkawan dari ofis...yang dari ofis dah kira memang
dari dulu kami rapat...tapi cuma sorang je yang masih kekal satu ofis dengan aku...lagi 2 tu dah
lama berhenti dan bekerja di tempat lain.  Tapi syukur, persahabatan kami masih kekal.  Sebenarnya
bff's yang dari ofis ni terdiri dari 5 orang termasuk aku dan ahli bff's aku tu berbilang bangsa.  2 melayu, sorang india dan sorang cina...muhibbah bukan?  Tapi si amoi tu dah ke amsterdam...so tinggal kami berempat je skrg...

Gambar bawah masa kami bercuti ...sesekali kami juga akan bercuti sesama sendiri tanpa anak/suami. Kecuali si amoi...yang lain lain dah berkawin...kannn...macam anak dara ye tak?


Masa ni kat Penang..



 ok, nak cerita pasal sambutan belated besday...dah melalut ke memory lane le pulak...kat atas adalah
gambar gambar lama.  It was back 4-5 year ago.

Birthday treats dibuat di Sunway Pyramid...disebabkan aku dikenal sebagai mummy bulus di kalangan mereka...jadi besday treats pun dibuat kat resto yang ada related dengan kucing...


The menu's....





us...


Again...thank you for the thoughful and always making time for me, no matter how far away you are....

5 ulasan:

  1. Memahami sungguh depa depa tu ye HG....celebrate pun buat kat resto bulus. Uiks menu dia tu mcm sikit je, kalau ai sure tak kenyang tu haha....Dasar tamak sungguhlah!!

    Seronokkan HG partner memasing sporting. Ladies day out lah ni ek

    BalasPadam
  2. Saya bersyukur dapat rakan rakan mcm tu walaupun tak ramai kawan...ye, memang portion makanan kat resto tu sikit..saya balik singgah mamak pekena roti canai lagi..hahaha

    BalasPadam
  3. Nice entry with lovely photos.

    Semuanya bergambar tersenyum. Mungkin sebab hubby kena tinggal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye la kut...sesekali bercuti dari melayan kerenah suami/anak dan berkumpul sesama sendiri mmg membahagiakan ☺

      Padam
    2. Foto yg last tu, yati yg mana satu sebab dua orang tu rupa hampir samaa.

      Padam